00:17



Ny insmord presice :) Är så himla nöjd :D YEEY

Dagen har vart bra :) Hostade nästan ihjäl mig inatt så jag sjukanmälde mig o sov så gott jag kunde! Beställt biljett ner te borås :D Sebastian e ju där över nyår så jag ska dit den 28 :) 1klass haha xD Inte så dyr så man passar ju på då!! Palla skrikiga ungar :S.. Vill ha jul nu!! Hoppas verkligen jag får mini pc:n som jag önskar mig hehe :)..

Menmen, imom är det 1v kvar till jullovet :) Längtar otroliiigt mkt!! Orkar inte skolan mer nu! Vill bara sooova :D Och hoppas på lite jobb :)

Påtal om jobb var jag på grötfest idag på jobbet :P Mysigt o kul ^^ :)

Dagens ord är Palla!! Palla allt tjafsa! Jag gör inte det.. Fattar inte vf det är som det är heller :S Aja, bryr mig inte :) Jag är glad :D

Imom ska jag inhandla julklapp nr 2 till pappa.. Mohahaha! Mamma är nyfiken på vad hon ska få :P

Men ska glo tv :)

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0