01:44

VF ska allt bara vara skit just nu?.. Jag misslyckas med allt! Skulle skriva trafik idag.. Men det gick ju fan inte :/ Så jävla trött på mig själv!! Kan jag inte bara bli en helt annan person över en natt!!? Orkar inte med detta!!

Har en låt från A walk to remeber i huve hela tiden..

Kan inte fatta att det kommer att vara 395,3 km mellan oss snart.. Vill verkligen inte ha det så :(.. Kan inte sluta tänka på det.. 40mil ifrån dig, fan tyckte att 10 var jobbigt.. Vf ska allt skit hända just mig och just nu... Jag saknar dig varje sekund.. Svårt att förklara.. Det enda jag vill att vara i din närhet. Vara hos dig.. Känns som att jag inte kommer att klara av detta.. Det enda jag tänker på e att det inte kommer att hålla att jag kommer att mista det killen som betytt mest för mig under hela mitt jävla liv.. Visst jag e ung kan få en ny kille.. Men saken är fan den att JAG VILL INTE HA NÅN ANNAN ÄNN DIG!! Jag äslkar dig! Fanfanfan, detta måste hålla.. Vill inte.. Vet ej hur jag kommer att reagera.. Jag älskar dig så jävla mkt Sebastian. Du betyder verkligen så himla mkt för mig. Saknar dig just nu.. Längtar tills på fredag.. Du kommer då.. Ska fösöka städa mitt rum..
Ska sova och misslyckas säkert med det med! Jag misslyckas med allt ju :D

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Emma-Lou

Tack :-)

2009-12-18 @ 14:34:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0