01.50

Gaaad vilken dag! Haha..
Idag har man vart o handlat mer julklappar med mammsen! Till både kusinerna(en tillsammans) o en till joel "stor" kusinen :).. Sedan så har jag fått en ny tröja :D Älskar den as mysig :) Den är brund uringad typ stickad lr så P hehe.. Sedan lite gott tills ikväll :) (Tina, Enita, Madde o Hennes kille ar här o glodde film:) ) o sen köpte jag nå utväxt färgning :S SUGER!! Men daah 15spänn st på öb haha xD o sen köpte ja en duschsak som luktar MINT!! Älskar det :D Så himlaavslappnande, behövere nu ^^ Sen så vare att man fick ta gratis skit på karlsson så tog en as söt bebis mugg sak haha.. Typ en mugg med lok som har sugrör :D Det är en flodhäst  med kjol på :D Min pappa alltså ;P.. Sen en teboll:) o en ROSA issak så isbitarna blir som diamanter :D.. LÖÖÖV :D..

Det började sessutom snöa idag <3..

Om jag har tur kmr älskling nästa helg :D Annars drar jag väl te han :) Längtar tills den 24 december o tills den 28.. Inte till den 7 januari.. Aja.. Ska njuta av marabou vinter, iaf nån bit o min cola cherry ;)

Puss :*

Pixs!


Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0