20.49

Idag är det riktigt snuskigt kallt!!
Is på gatan och allmänt kallt väder..

1December idag :) 10månader med pojkvännen, öppnat första luckan i chokladkalendern som mamma köpte, 3dagar kvar tills tatueringen, 3dagar kvar tills jag ska till underbaraste, 23dagar kvar till julafton.. :/... Inte så pepp..
Längtar tills den 31/1 2010 <3..

Jag är OTROLIGT godissugen men icke ska jag äta nått..
Riktigt trött är jag med, var hemma från skolan idag.. Mådde bajs imorse o så försov jag mig.. Fail :/.. Ångrar mig verkligen..

Just nu sitter jag o glor på navy cis och efter det blire att duscha!! Härligt :)..
Funderar på o spela sims hahah.. LÖV IT :D Spec sims3 :D:D

Men orkar inte skriva mer.. Hostan tar all min ork!

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Classy

Men åh vad roligt! Vad ska du göra för nått då? :)

Nej det vore ju inte så där jätte roligt :/

Okej, jag somnade runt fem :S Kan verkligen inte somna längre, vet inte riktigt varför. Okej, men då ska jag banne mig ta å testa dom om det inte går över :)

Ja då, min dag har varit bra men seg :P haha

Sj då, hur har din dag varit? :)

Ja visst är den, den vart kanske inte den bästa men det kommer fler sen när lillknodden flyttar hem till oss på heltid :)

2009-12-02 @ 00:39:52
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0