00:19

Hemma.. Hatar o vara hemma..
Vill inte vara här!!
En av mina naglar har en vass kant o det gör ont nu när jag skriver på tagentbordet :(
Och jag har KORTA äckliga naglar nu :( En gick av så fick klippa dom :( Funderar o köpa lösnaglar haha xD Inte såna dära tant/fjortis långa utan normala korta.. Mina naglar ser ut som skabb så why not!!

Min helg har varit underbar, deppig, men mest underbar!.. Sebastian o jag firar 9månader idag så igår(lördags) var vi på kina där han bor o käka.. AS GOTT! Herregud :P Hehe ^^
Vi kommer att klara det här älskling, vi kmr det <3 Vi måste tro o aldrig vara svaga eller ge upp.. Vi är menade för att vara tsm! Jag älskar dig, glöm det aldrig <3

Men ska göra mina situps nu o sen sova.. lr glo tv :D..
I NEED COLA :(

Haha.. Natti..

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0