19:17

Ehm, idag har dagen vart seg. Just nu e jag verkligen AS trött :P hehe.. Somna på historian idag.. Ovanligt att jag ligger o sover i skolan nu för tiden? :S Nopp..
Sen gick jag på en halv fotolektion o sedan SKOLKADE jag.. Lr aah, fick inte dra o ta svinsprutan så gjorde det iaf, mkt viktigare enligt mig!!.. Men aah, jag mår toppen efter den.. En av dom som tog hade ont i armen rätt mkt när jag träffa henne sist.. Två andra har feber :O Känner att jag har väldig tur idag :D yeey!! Snart helg ( Äntligen!!) Skola o fira Enita på lördag, kanske till kusiner på adventsfika på söndag :P Måndag blire tacos med Enita som fyller 18!!!!!! Och onsdag kanske utgång(?) DFredag Tattuera mig (4dec) o åka till älsk :D hihihi..

Men ska börja kolla vad sturemordet var :D haha..

(Ska börja blogga mer!!!! LOVAR) (A)

Puss :*


Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Classy

Tack detsamma :) Ja visst borde jag de? Han e verkligen en riktig sötnos! :)

Allt bra med dig?

2009-11-27 @ 13:34:47
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0