22.40

Dagen kom-i-håg: Ät inte kiwi.. Säger det varje gång. Mina läppar är som kissies :S BLÄ! o svider i munnen !! haha men jag ÄLSKAR kiwi :D


Skrev en lång text om mina ex men bestämde mig för att jag inte ville lägga upp det.
Jag har mått dåligt såpass mkt av 2 av dom så dom är inte ens värda att ha koskit mellan tårna.
Därför vill jag förklara hur mkt jag älskar Sebastian.
Vet att jag har gjorde det förut, men imorgon är det 10månader. Der är helt ofattbart!!

Mins som igår när jag stod på busstationen i Nyköping och väntade på honom. Han stod framför mig. Jag blev jätte nervös för han var/är verkligen skit snygg!! (Enligt mig och det är bara det som räknas) Han kommer fram till mig o hälsar, UTAN EN KRAM!! Där ville jag dö o åka hem, tänkte bara shiit! Nu har jag skämt ut mig och är allmänt ful. Men vi gick till busskuren som skulle ta oss till honom. Där satt vi och började snacka o skämta lite. På bussen till han fick jag reda på en av hans hemligheter ;) Som jag MÅSTE avslöja :D SÅ GULLIGT :D Han red när han var lite! Hur sött är inte det aaw.. Men iaf, Väl hemma hos honom var det bara han och jag, aah hans lillebror med hahahaha.. Hemligthemligt... Hans mamma var hos sin kille. Mins inte riktigt vad vi gjorde när vi kom, men vi satt iaf i hans soffa o såklart hade jag berättat för honom hur kittlig jag är så han började peta på mig ojoj det blev värre!! Till sist slutade det med kuddkrig!! Haha :P Så kul^^ Var helt avslppnad och det bara pirrade i hela min kropp, det vart kärlek i första ögonkastet verkligen. Efter en stund satte vi på White noice 2.. Mins inte ett dugg vad den handlade om!! Vet inte hur det började, om vi hade kuddkrig redan när vi satte på filmen. Men till sist satt vi o knugga näsorna med varandra(Eskimåkyss ny vet :P ) Jag är feg och vågade inte ta första steget riktigt men jag försökte typ höja upp munnen lite så han skulle få en hint, men aah lyckades inte.. Fått reda på i efterhand att han trodde att jag tog bort huvudet. Men efter en stund gnuggande så kysste han mig. Den sekunden kmr jag aldrig glömma, magen vändes, kroppen dog av njutning. Det var min bästa kyss...

Jag sov över hos han den natten såklart, dagen efter skulle jag hem. Hade lovat mamma att städa, men jag smsade henne i smyg o bönade o bad om att få stanna en natt till. Hon tvinga mig att hon skulle få städa mitt rum (hatade det då gör det fortf :P) . Han vaknade och såg ledsen ut o fråga när jag skulle åka, jag log bara o sa imorgon om du vill. Han blev så glad :D Dagen gick o på eftermiddagen prata vi om när man tyckte att man va tsm, vi kom överns om att vi var det.
Det var den 31/1 09. Snart ett år sen. Ångrar mig verkligen inte. Detta var verkligen det bästa som hade hänt mig.

Jag är så himla kär o galen! Längtar tills vi kan leva vårt egna liv tillsamans :) Säg bara till så händer det.

Jag Hannah älskar Sebastain över allt annat! <3


Bilden är tagen första gången jag var hos han :)



Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Classy

Yes, jag får hem honom om två veckor :) Men träffar han typ varje dag ändå, haha :P

Fy fan vad jobbigt, jag låg i feber hela helgen men börjar bli bättre nu. Hoppas du slipper det! Gjort nå skoj idag då? :)

2009-11-30 @ 22:49:12
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Classy

Tack för din röst!



Ja det ska bli jätte mysigt :) Hehe... :P

Okej, hoppas de inte blir värre för de e verkligen inte kul att bli sjuk :/

Okej, haha ja det låter riktigt tråkigt. Men skolan är viktig :P Synd bara att jag inte tänkte så när jag gick i plugget, haha :P

Jag tar det bara lugnt, ska vell försöka komma i säng i skaplig tid idag men har fått sömnproblem eller nått :P Hur mycket jag än försöker så blir jag helt enkelt inte trött :/

2009-11-30 @ 23:52:43
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Ska du göra något kul idag då?:)

2009-12-01 @ 11:49:24
URL: http://missextra.se
Postat av: Enita

alltså dumpa snubben

helt tydligen o klart

ATT DU VILL HA MIG :D HAHA

2009-12-01 @ 13:57:44
URL: http://illfuckyouupsidedown.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0