03:02



Tystnaden stiger.

Jag tänker tillbaks.

Jag vill inte!

Kan inte sluta!

Hatar alla minnen.

Det som gjorde ont.

Både i själen och på huden.

Skriken, gråten.

Såren i min själ.

Aldrig att det går att läka.

Ingen förstår.

Rispa upp dom mer nu!

GÖR DET!

Ångest.

Tystnad..

Jag hatar allt jag älskar.

Älskade.

Jag älskar han jag älskar.

Hatar er!

Ni har gjort fel.

Förstört mig.

Blir jag hel?

Är jag hel?

Älskling, du läker mig från allt.

Du gör mig bra.

Jag är bra med dig.

Jag glömmer.

Du är min medicin.

 

Jag älskar dig som jag aldrig tidigare gjort.

Det kommer HÄR inne från, förstår du?

Jag menar detta.

Ingen kan ta din plats.

Du är speciell.

Du har gett mig andra ögon att se med.

Det finns bra pojkvänner, du är Mannen i mitt liv..

Jag älskar dig Sebastian <3 09-01-31 <3


Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0