18:22

Idag blev jag glad :)
Såg att d jag hade fått några nya läsare :D Hoppas att dom stannar bara haha :P Har ju inte den intressantaste bloggen iofs xD

Idag vare mössprovning :D Studenten e närmre o närmre nu fan!!
Bild kommer så fort som!

Jaha, är home alone! Väntar att jag ska bli hungrig :D hehe, sen ska Tina komma, blir kanske o baka då :) MÖFFINCH :D hihi.. Älskar o baka o laga mat xD

I skolan vare annars SKIT..
En lärare e verkligen dum i huvudet! Tur att det är sista året iaf :).

Nu kmr bilden! :D
Fet hamster ^^


hahahaha xD

Aja bara en testmössa så att alla vet :P

Men nu ska ja fixa mat lr så :)

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Therése

SV: Jo tack det är helt okej med mig :) Gjort något kul idag då? :D

2009-10-22 @ 21:07:04
URL: http://terreh.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0