22:21

Tisdag.
Andra dagen i stor staden :P
Mkt roligare än förra apu:n :P
Gick vilse typ igår, tänkter att jag från slussen skulle gå in mot centralen.. Men gissa! Jag går mot några fartyg :S haha vände mig om o tog t-banan istället! Tack att dom finns :D Och idag hitta jag inte till centralen från drottninggatan xD Hahaha omfg! Jag borde hitta, jag brukar hitta :P Skyller på att d va länge sen jag var där :P Köpte nya vantar idag :D Från barnavdelningen på åhléns xD Lila fingervantar, såna dära tunna ^^ GREAT!

Imorgon är det onsdag, upp halv 6!!!!
Men snart är det fredag :D <3 Åker till pälskis!!
Mitt mongo <3
Haha somna i telen igår när vi snakka xD

Men! Hade bara sovit en timme ca, så d va en powernap, uppe 24h över d tom!! haha..

Menmen!

Sov gott :)


Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Enita

U suck (Y) !

2009-10-15 @ 20:10:21

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0