23:27

Vet ej riktigt vad jag ska skriva..
Känner mig helt tom..
Hänt massa saker idag, inget jag kommer att skriva om iaf..
Nått jag ska skriva om är att imoegonär det SKOLA igen :/ SURT!
Men nästa vecka e det lov!
Och snart är det 1månad kar till en sak !! :D:D
Hihi..

Ska KANSKE dra till älsk på lördag igen :) Lr fredag! Beror på vad Enitus vill ;) RAUR!
Försöker boka en filmkväll me henne ink sovaövertema! :D


Har lust o raka av allt hår! D bara trasslar sig o e fult o världens utväxt!!
Funderar på o avfärga d IGEN o färga sandre.. Som mitt "vackra" hår är.. Men det har iaf växt rätt bra så df ska jag förstöra det med att klippa av d o färga om det IGEN! Suuuck.. Hatar utväxt! Det är df.. Men ska ner o duscha nu tror jag.. Lr så gör jag det imom bitti.. E så jävla trött!! "Sovmorgon" imorgon iaf. haha! Sov till halv 3 i lördags o 1 idag :P

Aja, ska ner nu !

Älskar dig Sebastian! Du anar inte...

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0