23:40

Ny duschad o fräsch :D
Sitter o väntar på att håret ska bli lite mer torrt, har otroligt tråkigt o hostar OTROLIGT mycket :/..
Imorgon ska man försöka pallra sig iväg till skolan.. Jippi...

Men snart är det helg :D Marknad då va! :D Ska gå med Enituuuz <3 Mysmys!
Sedan på kvällen blire av till kusinen som fyller 10år :) Grattis Joel!
Stora pojken ^^ Snart lika gammal som  mig ju :O Ursch o fy för att bli stor :(

Jag längtar så GRYMT mycket efter att flytta hemmifrån, skulle va frål skönt just nu..

Aja, ska palla mig iväg te syo:n imorgon med o kolla vilkoren för högskolan jag ska söka med^^ Spännande va!?

Bjuder på en oredigerad bild nu!


Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: enita

ska bli riktigt skojj :D <3

2009-10-07 @ 16:59:04
URL: http://illfuckyouupsidedown.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0