22:32

Idag.. Idag, idag, idag.. En jävligt tråkig dag alltså :S..!!..

Har inte gjort ett piss, lr har ritat.. Woho... NOT..

Hmm, vad har jag gjort mer.. Inget :D.. Deppat.. Vet ej vf.. Lr vf vet jag iofs..

Har kollat på Naruto, 1avsnitt.. Ska se nå mer sen.. Men ska väl rita nå mer.. Dricker cola.. Funderar på o göra dipp o gurka..

Jag har inget liv!! Mina liv bor 40mil ifråm, 9timmar ifrån och 30min härifrån :O.. Alltså 3 olika personer..

Tven suger, ritplattan suger, regn suger, mörkret sugen, ensamheten är fan värst.. S bor 40mil ifrån mig.. SÅ JÄVLA UNDERBART!!.. NOT!

Aja, inte lönt o klaga i bloggen!!
Imorgon kommer fler bilder, lr ja inatt.. Beror på om jag kmr att somna..

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0