14:42

Herregud vilken jävla dag!! Börjar med att tåger är försenat.. Till sist ska det gå 10:34! MEN! Igentligen ska det gå 9:40!! OMFG!! Min buss gick 11.10.. Fyfan vad stressad jag var med vet ni vad.. Det var bara börjar.. Sedan säger dom att TÅGET ÄR INSTÄLLT!! Mamma ringer o jag pratar med henne.. Världens bäst mamma btw ;) Och hon sätter in pengar på kontot så att jag kan ta taxi te etuna :D YEAH! TAXI TAXI!! Fett skönt :) Haha, jag hann iaf med bussen :) Just nu sitter jag på andra buss bytet mot Jönköping! Där ska jag byta till borås :D.. Men jag är inne i jönköping 16:15 ca och ÅKER 16:50.. Lite segt att vänta xD ska försöka leta efter nån kiosk eller så  o äta :).. Aja nu ska jag glo nån mer film!!

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0