17:22

Hoho!! Shit vad jag har sovit denna helg haha :P , Menmen, skola imorgon :( Suck..
Menmen, inte gjort så mycket idag.. Har spelat wow, handlat på willys :P Där blev det cola zero <3, ben & jerry och en barbapappa mobilsmycke :D <3
BILD


Menmen, är jätte hungrig nu :P Mamma ska laga nått som hete spiceychickenbits tror jag :P Verkar AS gott :D..  hehe.. Just nu är det svampbob på tv också :D hahaa.. Japp, snart 19 men har humor o älskar saker som en 5åring ;).. Menmen, snart dags att växa upp :)

Årets ställe jag sökt sommarjobb till är!!!!
PARKEN ZOO :D Hahaha! Skulle nog passa mig rätt bra ;).. Hoppas verkligen att man får komma på interjuv iafd :)  Verkar så sjukt roligt :D..

Menmen, ska spela wow lr sims lr sjunga karaoke xD

PUSS :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0