18:32

Hoho!! Älskar vädret va?.. NEJ!!
Skit väder gör att skit tågen blir inställda :/.. Skulle ta 3 tåget hem, men NEEEEEEEEEJ.. Tåget är inställdt och ingen extra buss så fick vänta på ett proppfyllt 4 tåg... Aja hann köpa present till pappa som fyller öhm, 56(?) på lördag.. Hehe..

Läste Metro som vanligt idag påtåget hem och där var det dagensblogg ofc, HÄR ..
Var inne på hennes blogg och kollade, herregud vilken självdisciplin! Önskar att jag kunde vara så säker med, menmen. Mamma har köpt kromtabletter till mig idag, haha.. Bort med sötsuget hoppas jag !! Ingen cola nu på 1dag haha.. Studenten kommer ju närmre och närmre..

Annars har dagen varit soft, började klockan eeeh 14.00! Haha.. Lyckat.. Menmen.. Imorgon är det FREEEEDAG :D.. :( Buhu!! Ska vara hemma HELA helgen.. Melodifestivalen börjar ju iofs på lördag :D yeey(?).. :)

Menmen, mamma gör lax, yummie.. Snart klar hoppas jag hehe :)

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0