21:30



Idag är det söndaaag!!.. 5dagar kvar tills jag sticker till my boooy :D
har STOR beslutångest.. Har två mobiler.. Men vet inte vilken jag ska ha mitt comviqkort i.. :/..
Haha vilket I-landsproblem :O
Men den ena är Sony ericsson P1i och den andra är en LG KS360..
Menmen.. Vill ha en blackberry <3



Hur HET är inte den :D haha!!
Vill ha en ny mobil när jag fyller.. Meeeen.. Endå inte :P.. Need money and mobiltbredband till min mni :D..

Men men ska Göra lite läxa nu.. Hoppas jag haha sen så ska jag planera inför min dröm resa som förhoppningsvis blir av nästa sommar :D Ska troligtvist ta ett sabbats år innan komvux :).. Men vi får se :P..

Aja, svenska boken väntar!!

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0