23:37

Jaha, då sitter man såhär hos den elaka killen!!
Haha nejdå, han e så söt såå :D hihi..
Idag har vi vart o handlat :O Woow :O
O laggat mat :D Yummie <3
O snart ska vi bädda ner oss framför en rolig film :D haha

Inatt så satt vi o spela den försvunna diamanten :D As kul ^^ hehe
Jag vann :D
Det flummigaste var att jag stod i Kario o hade visum o Simon eller va han nu heter hitta diamanten så aah jag vann :d hahahaa han blev lite arg :P lol..

Men aah men jag o sebastian ska glo på sommaren med Göran haha xD Svensk film :O Otroligt han hatar svenska filmer xD

Imorgon är det söndag.. HATAR söndagar :(..
Åker hem imom.. Böhööö!! Aja, näst sista gången jag e här :/
Han flyttar neråt sen den sista helgren i jannuari..

Aja, nu ska jag röka sen ska vi glo film :D

Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...
Postat av: Leia ♥

Vad blev det för film?

2010-01-17 @ 12:52:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0