21:25

Bild bomb typ :D
Hehe, idag har jag och mammi vart på tunapark o shoppat ;).. Yeah!! I LÖV REA :D..

Köpte en fulsnygg kofta som är TURKOS haha xD Skön är den iaf men ful :P.. Like it :).. Köpte knall gult o knallrött nagellack :P.. Sen en vit långärmad tun tröja o en lila stentvättad (?) Tröja.. JUSTE!!! Fick fodral till min bbt bärbara av mammi :D Man fick med en datamus :P LOL!!

Just nu sitter jag o äter hallonglass,knäckglass med nötter :) yummie :D O ett glas juice :) Har ont i huvudet o e trött :(.. Men men..

Idag är det 1år men bby :).. Saknar dig :/ Han flyttade 40mil ifrån mig idag :( Snyft lr aah 30mil.. Han bodde 10mil ifrån mig förut :(.. Om 19dagar ses vi!! Längtar verkligen <3.. :*

BILDBOM xD











Puss :*

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0