16:10

Jaha! Söndag.. Har inte gjort ett piss denna helg :D Typ sovit bara :D Jobb imorgon ju så :O Har ätit Ben & Jerry's idag yummie.. Älskar New York fude <3 Så underbar :D Man ska prova nån ny nästa gång :) Just nu på spotify spelas Carolina Wallin Pérez - utan dina andetag, vacker låt. Denna vecka är fullproppad med skit! Livet börjar på nytt f.o.m måndag, inge mer onyttigt :P hehe..

Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba
Fredag: (Midsommar) Hoppas jag får jobba :P
Lördag & Södag: Sova :D

Måste hitta nån ny film att glo på kom jag på. Får väl söka ^^ Låter som att det spö regnar igen :/ Blää, behöver röka ju :O OMFG!!! Hehe, nemen. Ska väl fixa bloggen IGEN.. Så den blir mer nördig och inte jobbig bakom texten, men isf måste jag resa mig ur sängen till data stolen :/ Aja, får väl skriva senare :)

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0