21:04

Huh.. Jobbig dag!! Jobbat 7-15! Svettades nästan ihjäl!! Det är en synd att jobba när det är underbart väder :(..  Men efter jobbet så mötte jag Ragnhild på stan, vi tog kort för komunleg xD Hennes åsikter om det va roligt haha xD Min blev bättre än förra året iaf ;D hehe! Sen rulla vi ner till Slagstaglass-baren o köpte oss varsin glass, yummie.. Men!!
Vi blev nästan mördade utav en gräsand :( Jag blev jätte rädd!! Hatar fåglar! Förutom papegojor :D Och korpar,skator,örna o ugglor ^^ för tex måsar o duvor o änder pickar ut ögonen på en :( Ursch!

Ja vad har mer hänt idag mer änjobb och glass? Inget :O Setat vid datan, pratat med farmor :D, duschat. Imorgon är det iaf äntligen fredag!! Längtar att få sova massa! Klockan är snart 21 och det känns som att den är 2 på natten!! Galet! I helgen händer inte så mkt. Kanske grilla imom med Simba o mer vet jag inte :P Menmen, ska väl fixa håret nu :O uursch.. Det är kort o fult :(

Lite ego pics ;D.. haha.. Juste! Min hy är äntligen helt OK!! :D Ska hylla den med att inte ha smink imom :P Bara min anti glans sak som jag älskar :D haha


Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0