22:28

Paus nummer femtioelva denna dag i städningen xD hehe.
Idag har jag nästan enbart städat :D Duktig jag är ^^ Mina svart mysbyxor är en nyans av ljusgrått snart ;). Hur mycket pant vill jag nog inte komentera jag har xD haha, kanske dra till affären imom och panta lite till spargrisen ^^

Sitter på golvet nu med bärbara i sängen, har möblerat om lite också och luftat rummet med hel öppna fönstren burr säger jag bara!! Rummet blir tyvärr inte klart idag heller :/.. Tina och Björn kom o STÖRDE mig mitt i pizzan också ;D.. Vi spelade vänd 10:a ^^ Tina vann tror jag.. hehe. Sedan fick dom med mig till konsum, godis till mami o chips till mig :P Men glömde stoppa ner choklad till mami xD FAIL!

Men ska väl ta o fortsätta att städa lite så att sängen kan stå på sin plats iaf o ta in den svettiga datastolen..

Såhär pep e jag!!


1vecka kvar för fan!!!!

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0