22:20

Ohej ohå!!

Nyss stått ca 30min på trampmaskinen :P.. Är helt JÄVLA slut!! Hahahaha....

Min dag har vart på full speed! Men tyvärr hann jag inte göra om 2rester från MDK.. Ska göra det innan jag sover!!

Idag har jag vart hos läkaren för allergi prick test.. Ni vet mina prickar jag hade runt munnen för ett tag sen, i veckan fick jag tbx dom o det gick från kindbenet o ner runt munnen.. Men inget dom testa mot(pollen o djur) var jag allergisk mot tummen upp o tummen ner.. Vill ju veta vad :P hehe

Sen var jag hos tandläkaren för kontroll :P Det såg bra ut :O wooow haha.. Enda jag ska laga är ett hål som jag laga på en akut tid så det måste fixas med real stuff xD hehe..

Sen var jag hemma ett tag.. Sen drog jag o mammi till coop forum som nyss har öppna i här o handla :D yeah!! Haha, jag e lätt road :P Gillar o handla :D Fick ett puder, deo (Luktar AS GOTT :D:D ) och tuggummi :D hihi ^^..
Köpte massa nyttig mat :P Gi som gäller nu xD Kan inte bestäma vilken metod jag vill köra med aja det blir den :P Kmr sakna potatis, makaroner o sånt :( Snyyyft!! COLA </3 hjärtesorg :(:(.. Får komma på nå annat o dricka då :P hehe.. Menmen..



Laga mat hemma :P Kycklingklubbor, svamp, chili, paprika o keso ^^ Gott :P Första gången jag äter keso :P Haha ^^, och en smoothie.. Men pappa fick den.. Blev lite fel med sojamjölk istället för juice hehe :P .. Imorgon är det skoooola :( Blää.. Fett tråkigt :/.. Menmen, ska fota studio, lite smått nervig :/.. inte hundra på alla inställningar.. Ska snakka me läraren innan alltså.. Blää!!.. Måste endå göra det kom jag på.. Läkare nästa vecka IGEN hehe, känner mig som en gammal kärring :P..



Juste :D Om en vecka är jag hos äääälskliing :D Naaw längtar massa :D.. Samma dag jag kommer ner (1 april) är det mitt längsta förhållande :) förra avslutades dagen efter min födelsedag och dagen innan 1år o 2månader :P FAIL.. Aja, glad att det "förhållandet" tog slut iaf.. hahahaha..
Saknar min prin, min man, min gris, min nörd, min Sebastian :)..

Menmen, ska göra skol skitet, duscha, sova!!!! :D.. Somnar bäst efter en dusch så e rädd o somna innan jag gör läxan hehe ^^ nemen ska försöka att iaf göra en lärare stolt :P

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0