00:54

Uuuuursch, länge sen man blogga xD men aah.. Min desing e så ful o tråkig :P Ska hitta på nå spexigt nån dag när jag har tid :D haha!!

Idag har jag gjort NADA :D lr aaah har funderat ut min nästkommande tatuering till punkt och pricka ;D Nej ingen drake denna gång, e osäker på om jag ens vill ha det på andra vaden ^^ Men iaf, denna blir en hemlis o kommer sitta längre upp på kroppen ;) grr!!

Vad har jag mer gjort? Glott på tv, 2 filmer.. Som gick på tv alltså xD suttit vid datan ofc! Spelat på Spigo OFC! Och pluggat! WHAAAAAAAAAAAT?! Skriker säkert dom flesta som känner mig när dom läste det :P Men imom e dt inlämning på arl, bäääh.. Så gjorde den skiten sen har vi en uppsats i arl (säkerthet och miljö arl) så jag har skrivit 453ord xD nästan ett A4 :O :O Ursch trodde aldrig att jag skulle sitta o plugga hehe ^^ Juste! har glott på Gossip Girl med :D sen ska ja se how i meet your mother o big bang theory o gossip girl! Sen sova xD

Upp tidigt imom, packa lite sen till gymmet innan skolan.. Har Arl sedan istället för foto lol.. m´Menmen..

Juste har målat mina naglar lila :D haha!
Va ju i Etuna med Enita i lördags :O Så jag köpte ett par piratbyxor o nagellack.. O lite godis haha o glass xD Uuuurk! Mår illa nu när jag tänker på allt jag har stoppat i mig den senaste veckan :/... Lr ah förra veckan så var jag knappt hungrig men i helgen ja.. Djävulen bodde i min hjärna :/... Menmen imorgon/idag blire nya jävla tag ;D hehe..

Menmen, ska väl avsluta uppsatsen för ikväll o spela lite på spigo o sedan lägga mig o glo Gossip girl om det äntligen har buffrat klart xD

Hare gött alla töntar ;)

Aah, vad folk har skrivit typ...

Skriv bitch !

Your name:
Glöm mig aldrig jao!

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggisch:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0